13.10 2021. Українська література
Літературний диктант за повістю І. Франка "Захар Беркут"
1. Де й коли відбуваються події, описані в творі?
2. Навіщо письменник звертається до минулого?
3. Який сон приснився Захарові Беркуту? Про що він?
4. Від кого дізналися русичі про напад монголів?
5. Як тухольці вирішили знищити монголів?
6. Кого і чому Бурунда- бегадир назвав "псом блідолицим?"
7. Що запропонував Тугар Вовк Максимові за збереження життя?
8. Як Максим пообіцяв допомогти монголам? Що він хотів зробити?
9. Чому тухольці хотіли знищити повністю монголів, адже це було дуже важко зробити?
10. Якими подіями закінчується повість "Захар Беркут"?
11. Що чи хто такий Сторож? Яка його роль у творі?
12. Головна думка повісті "Захар Беркут"?
Пишете номер питання та відповідь.
Надсилаєте до п"ятниці 15.10.2021 до 15.00 год. Бажаю успіхів!
Кудлай
Прочитати скорочено можна за посилання: https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17600
Ви пишете про те, чим вам сподобався герой, про його дії, вчинки, який він є. Можна написати лист цьому герою.
Роботу пишете сьогодні до 18.00 год. Надсилаєте на вайбер.
13.05.2020. Добрий день, діти! Сьогодні з мови ми з вами розглянемо тему
"Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв"язком."
У підручнику на стор. 215 розповідається яке речення називається складним.
Пропоную переглянути відео з цієї теми.
А тепер письмово виконаємо вправу 497.
Нагадую:Граматична основа речення - це підмет і присудок.
Далі читаємо правило на сторінці 216.
Виконуємо вправу 498 письмово.
06.05.2020. Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами виконаємо контрольну роботу з української мови (диктант). Звичайно, я вам так, як це було у класі, продиктувати не зможу. Тому пропоную вам текст, у якому потрібно вставити пропущені літери та поставити розділові знаки.
Увага!
Пропущені літери (орфограми) на такі правила:
1. Ненаголошені голосні;
2. Правила вживання м"якого знака, буквосполуки ьо;
3. Правила вживання апострофа.
4. Подвоєні літери.
Розділові знаки (пунктограми) на такі правила:
1. Розділові знаки при однорідних членах речення та узагальнювальних словах;
2. Розділові знаки при вставних словах та звертаннях.
Пишемо на окремих подвійних аркушах, які зберігаємо.
Ви підход...те і бачите дятла. Він лазить на стовбурі дер...ва і довбе його міцним дз...обом. Дят...л роздовбує щілинки на корі дерев дубів буків осокорів. Птах лов...ть шкідливих комах що там ховают...ся. Ось у гл...бокій щ...лині затаївся жучок. Дят...л мит...ю засуває в цю щ...лину довгий і липкий язик.
Язик у дятла не лише гострий а з тв...рдим роговим кінч...ком. Він подібний до стріли або списа. Коли дят...л наколов жучка чи ч...рв...ячка то та комаха з яз...ка вже не спр...сне. Майстерний ти мислив...ць дятле.
Роботу виконуєте до четверга 7 травня до 18.00 години. Надсилаєте на вайбер або електронну пошту. Аркуші зберігаєте.
04.05.2020. Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати оповідання Григора Тютюнника "Дивак".
Сподіваюсь, що ви вже прочитали цей твір. Отож, перевіримо знання тексту за допомогою літературного диктанту.
Літературний диктант
1. Чому дорога річкою не була зручнішою взимку?
2. Що намалював Олесь на снігу?
3. З ким порівнює автор дятла?
4. Що запропонували школярі Олесю?
5. Який перший урок чекав на Олеся в школі?
6. Чому Олесь раптово покинув школу?
7. Що сприяло примиренню Олеся з Федьком?
8. Хто підвіз Олеся додому?
9. Чим топили піч у родині Олеся?
10. Кого захищав Олесь від діда?
11. Про яку казку мріяв Олесь?
12. Де Олесь проводив більшу частину свого вільного часу?
За кожну правильну відповідь - 1 бал.
Тема сьогоднішнього заняття Григір Тютюнник "Дивак".Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, Уміння фантазувати, уявляти.
Пропоную переглянути вам відео.
Завдання:
1. Виписати цитати з твору "Дивак", що характеризують Олеся (уривки з оповідання).
2. Письмово дати відповіді на запитання літературного диктанту (див. початок уроку).
Відповіді надсилайте на вайбер або електронну пошту.
29.04.2020. Доброго дня всім! Українська мова. Ми з вами сьогодні будемо писати листа рідним або знайомим.
Перегляньте відео про особливості написання листа.
Завдання:
1. Виконайте завдання з відео.
2. Виконайте вправу 489 (усно), 490 (письмово).
3. Далі ознайомтеся з пам"яткою "Як написати лист"(стор. 213).
4. Письмово виконати вправу 493. Лист напишіть на окремому аркуші. Сфотографуйте лист і конверт підписаний. Надішліть на мою електронну адресу (вона на блозі) або на вайбер.
Завдання виконуйте до 5 травня (до вівторка).
28.04.2020. Доброго дня всім! Українська мова. Сьогодні у нас урок розвитку мовлення. Ми з вами розглянемо ділові папери. Оформлення конверта або адреси на поштовій листівці.
Розгорніть підручник на стор. 214, вправа 494. Тут поданий зразок оформлення конверта. Зверніть увагу, що зверху пишеться адреса того, хто відправляє лист. Знизу адреса того, хто отримуватиме.
Завтра ми будемо писати листа. Тому конверт підписуйте тому, кому писатимете лист.
27.04.2020. Добрий день, діти!На сьогоднішньому уроці літератури ми ознайомимося з життєвим і трорчим шляхом Григора Тютюнника, а також із його оповіданням "Дивак".
Перегляньте відео про життя і творчість письменника. У зошиті запишіть число і тему уроку "Григір Тютюнник "Дивак".
Працюємо з підручником. Сторінка 215-221.
1. Прочитаємо про письменника на сторінці 215.
2. Тепер читаємо оповідання "Дивак" стор. 215-221.
Бажаю успіхів!
23.04.2020. Добрий день, діти! Продовжуємо вивчати попередню тему"Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів".
Перегляньте відео попереднього уроку. Розглянемо таблицю на стор. 206, що у вправі 479.
Зверніть увагу на розділові знаки при вставних словах.
Виконаємо письмово вправу 481.
22.04.2020.Добрий день, діти! Сьогодні у нас за розкладом урок української мови. Тема нашого заняття "Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів".
Пропоную вам переглянути відео з цієї теми.
Тепер працюємо з підручником сторінка 205 . Вправа 477 усно.
Розглянемо на сторінці 206 таблицю"Вставні слова можуть вказувати на..."Виконаємо вправу 478, 480 усно. Звіряйтеся з таблицею.
17.04.2020. Добрий день, діти! Українська література. Сьогодні ми з вами будемо вивчати творчість М .Рильського. Ознайомимося з основними відомостями про поета. Розглянемо його поезії "Дощ ("Благодатний, довгожданий..."), "Осінь-маляр із палітрою пишною..."
Завдання:
1.Уважно передивіться відео.
2. Запишіть у зошити з відео про поета, про його вірші (літературний паспорт обох творів, художні засоби віршів).
3. Уважно прочитайте матеріал із підручника стор. 212, вірші на стор. 213
4.Вивчіть один із цих віршів напам"ять.
Зверніть увагу на виразне читання віршів. НЕ ПОСПІШАЙТЕ!!!
А тепер перевіримо знання тексту. Перегляньте відео.
Завдання виконати до 24 квітня 2020 року.
14.04.2020. Доброго ранку, дорогі діти! Українська мова. Ми з вами напишемо Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення ( записати число і тему в зошити)
1.Прочитайте уважно вправу 458 на стор.197-198.
2.Складіть план до тексту на чернетці.
3.Уважно перечитайте текст "Непросто жити на світі" ще раз(або й декілька раз).
4. Запишіть текст переказу на чернетці. Перечитайте записане.
13.04.2020.Українська література. Сьогодні у нас контрольна робота. "Творчість Т. Шевченка, П.Тичтни, Є.Гуцала". Будь ласка, зайдіть на сайт "На урок"код доступу 437138. Вкажіть своє прізвище та ім"я. Виконати роботу потрібно 13 квітня(понеділок) до 18.00 години. Бажаю успіхів!
09.04.2020. Доброго дня, дорогі діти!Сьогодні з української літератури
пропоную вам переглянути відео до уроку "Євген Гуцало. Оповідання "Лось".
Валентина Миколаївна,можете під кожним дописом ставити дату.
ОтветитьУдалить