6-А, 6-Б класи

05.05.2021. Українська література. Розвиток зв'язного мовлення. Художній етюд про природу (письмово).

Завдання: розгляньте зразки етюдів на тему  "Весняний етюд".

Прийшла весна. Розтанув сніжок. Природа почала розцвітати. Вже з’явилися проліски. Теплішає, і діти починають більше гратися на вулиці. Вже почав танути сніг, і біжать струмочки.

Мені подобається весна за те, що природа оживає, ростуть і квітнуть рослини. Взагалі, весна – це цікава і красива пора року.

Марков Богдан (5-Б, 2016-2017 н.р.)


Це коли вранці крізь шибку вікна тебе будить сонце. Це коли на гілці дерева хвилююче співає пташка, і коли талий сніг стає струмком і мчить поспіхом, не спиняючись.

І від цього синішає сонне небо, й невмиті хмари блукають одна попри одну... А тоді, до світла, крізь холодну землю, вистрибує пролісок, а в глибокому лісі гуде голодний звір.

І всміхається байдужий місяць, і ніч починається далеко пізніше як би їй того не хотілося.

Так починається весна.

 

Паньків Захар (5-Б, 2016-2017 н.р.)


Тане сніг і тече струмочками. А поки він повністю не розтанув, з-під снігу пробивають собі шлях перші квіти. Ось підсніжники простягають до сонця свої білі дзвіночки. Поодиноко розсипались на землю сині зірочки пролісків. Радує око своїм різноманіттям кольорів шафран від яскраво-жовтого до фіолетового. В широких чаруючих степах розквітає ніжна пухнаста сон-трава. На узліссі зазеленів тендітний ряст, і розстелився килимок голубих фіалок

 

Загороднюк Анна (5-Б, 2016-2017н.р.)

Завдання: написати художній етюд про природу.


28.04.2021. Українська література. Літературний диктант за твором Григора Тютюнника "Дивак"   Письмово дати відповіді на питання.

1.Хто такий Федько Тойкало?

2.Як Олесь назвав дятла?

3.Рибка, яка потрапила у небезпеку до щуки.

4.Чим пригостив Тойкало Олеся після школи?

5.Визначте жанр твору?

6.Казковий герой, що перебував у сні Олеся.

7. Предмет, який учні повинні були намалювати.

8. Ім"я діда головного героя.

9.Що Олесь найбільше любить і вміє робити?

10.Яка пора року до вподоби  Олесеві? Доведіть свою думку.

11.Чому Олесь не захотів виконати завдання вчительки? Як ви поясните його вчинок?

12.Які слова діда найбільше вразили Олеся? Чому йому зробилося сумно від цих слів?       

Завдання пересилаєте до п"ятниці 18.00. Бажаю успіхів!


12.04.2021 Контрольна робота з літератури 

Контрольна робота №4

Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». «Садок вишневий коло хати...». Степан Васильченко  «В бур’янах». Павло Тичина  «Не бував ти у наших краях!», « Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла…». Євген Гуцало  «Лось»

І рівень (по 0,5б.)

 1.«Нам усім — один талан: і дідові, і батькові, і дитині — довічне панське ярмо»,- говорить у творі Степана Васильченка  «В бур’янах»

А) батько

Б) мати

В) сусід

Г) сусідка

2.«Року 1814, з 26 на 27 лютого старого стилю1,темної ночі, перед світом у селі Моринцях на Звенигородщині, у хаті Григорія Шевченка,кріпака пана Енгельгардта» сталася подія, що згадується утворі Степана Васильченка  «В бур’янах»

А) викуп Тараса   

 Б) народився Тарас       

В) відбулося повстання кріпаків

Г) померла мати Тараса

3.Твір, у якому відображено думки, настрої та почуття людини, душевний стан автора, його ставлення до оточення, називається

А) байкою

Б) оповіданням

В) ліричним твором

Г) повістю

4. Ліричним є твір

А) «В бур'янах»  С.Васильченка

Б )«Садок вишневий коло хати...»  Т.Шевченка 

В )«Лось» Є.Гуцала

 Г) «Таємниця козацької шаблі» З.Мензатюк

5. Уславлення гармонії людини з природою, патріотизму, працьовитості людей ─  основна думка  вірша  

  А) «За сонцем хмаронька пливе…»

 Б)  «Садок вишневий коло хати…»

  В)  «Не бував ти у наших краях!»

Г) «Блакить мою душу обвіяла…»

6. Душа, струмок, метелик,гай ─ образи твору

А)«За сонцем хмаронька пливе…»

 Б)  «Садок вишневий коло хати…»

  В)  «Не бував ти у наших краях!»

 Г) «Блакить мою душу обвіяла…»

7.  Опис   селянської  родини є  у творі

А) «За сонцем хмаронька пливе…»

Б) «Садок вишневий коло хати…»

  В)«Не бував ти у наших краях!»

 Г )«Блакить мою душу обвіяла…»

8. Персоніфікацію вжито в рядку

А «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть...»

Б «І сонце спатоньки зове у синє море...»

В «Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх...»

Г «І ждеш його, того світу, мов матері діти.»

ІІ рівень

9.Установіть послідовність подій(1 б.)

А лось іде до ополонки- у льодяному полоні - . - хлопці рятують лося- пролунав постріл Шпичака-   марні сподівання Шпичака- два хлопчики приїхали по хмиз

Б пролунав постріл Шпичака-  лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- -   марні сподівання Шпичака

В лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- пролунав постріл Шпичака-   марні сподівання Шпичака

Г лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- -   марні сподівання Шпичака -пролунав постріл Шпичака

10.Розкажіть, як  брати рятували  лося.(1б.)

11.Доведіть, що твір Є. Гуцала"Лось" - оповідання.(2.б)

ІІІ рівень

Завдання 12

 (творчого характеру)

        12.Виконайте одне із завдань(5-7речень)(4б.):

      -  Доведіть, що дядько Шпичак – боягуз ( за мотивами твору  Є.Гуцала «Лось»)

       - Як би ви вчинили на місці хлопчиків, коли б опинилися біля ополонки? ( за мотивами твору  Є. Гуцала «Лось»)

 

09.04.2021. Добрий день, діти! Українська література. Письмово дати відповіді на питання за оповіданням "Лось" Євгена Гуцала.

1. Як називається територія, на якій проживав лось?

2. Для чого лось пішов до ополонки?

3.Коли відбуваються дії, описані в оповіданні?

4. Чому хлопчики опинились на березі річки, хоча їхали в ліс? 

5. Яким чином брати допомогли тварині?

6. Чому лось раптом упав на землю?

7. Хто підійшов до хлопців?

8 .Що стало причиною загибелі тварини?

9. Як Шпичак обіцяв віддячити хлопцям за мовчання?

10. Як автор твору характеризує лося та дітей під час порятунку з ополонки?

11. Про що мріяв Шпичак, коли діти пішли до заповідника?

12. З чим у творі порівнюються роги тварини? 

Завдання присилаєте до понеділка.

Бажаю вам успіху!!!

09.04.2021. Українська мова. Перегляньте відео про однорідні члени речення.




Домашнє завдання з мови: виконати вправу 452.


11. 01. 2021. Українська література. Домашнє завдання: письмово дати відповіді на питання за оповіданням М. Коцюбинського "Ялинка"

1. Коли відбуваються події, описані в творі?

2. Назвіть головних героїв оповідання.

3. Що запропонував Якимові панський наймит?

4.  Як Василько поставився до пропозиції продати ялинку?

5. Хто повіз ялинку до панів? 

6. Чому хлопчик збився з дороги?

7. Яке рішення прийняв Василько, заблукавши в лісі?

8. Що налякало хлопчика в лісі?

9. Що вирішили робити  Яким та Олена, коли Василько не повернувся додому?

10. Як Василько врятувався зі снігового полону?

11. Де зустрілися батьки з Васильком?

12. Напишіть риси характеру Василька.

Відповіді пишемо у зошити. Фотографуємо  і надсилаємо мені на вайбер особисто до вівторка 17.00 години.

Також готуємо повідомлення на середу на урок про одне із зимових народних свят: традиції, обряди, як святкували Святвечір, Різдво, Щедрий вечір, Водохреще (про одне на вибір)

22. 12.2020. Добрий день, діти! Тема сьогоднішнього уроку "Написання есе (розмірковування в довільній формі). Сторінка 151-153 у підручнику. читайте, що таке есе, приклади есе у підручнику.

Завдання: виконати вправу 342. Сфотографувати і надіслати через вайбер мені у особисті повідомлення.

15 грудня 2020 р.Українська мова. Вивчити правила стор.123,124.. Виконати впр.261.

Українська література. Підготуватися до контрольної роботи за такими темами:

Іван Франко "Лис Микита"

Василь Королів-Старий "Хуха-Моховинка"

Василь Симоненко "Цар Плаксій та Лоскотон"

Галина Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"

Будуть питання по змісту цих творів.

Також твір (1 тема на вибір):

"як головна героїня твору "Хуха- Моховинка" утверджує добро у світі?"(про добрі справи Хухи-Моховинки) або "Складіть розповідь про Лиса Микиту"





14 грудня 2020 р. Українська мова. Контрольний диктант

Візьміть подвійний аркуш паперу.

Спишіть текст, вставляючи пропущені букви. Поставте розділові знаки. 

Снігове мовчання

Увечері віт...р затих. Уночі повалив сні.... Тоді все навколо пов...с...лішало. Степ уже не гом...нів ві...рами. Мі....та й села л...жали у б...лому мовч...нні.

Сні... сліпив очі і людям  і птиці. Щиглики крутили гол...вками в куме...них шапо...ках. Стр...бали с...нички в чорних фарту...ках і жовтеньких светр...ках. Горо...чики піднімали хво...тики коз...рком і мереж...ли хре...тиками сні...ок.

Усе раділо з...мі пр...рода птиці люди. А з...ма бралася давила шал...ніла. Сніг не скр...пів під ногами а вищав.

Орися зуп...нилася біля малес...нької ополоночки. На її дні творилися справ...ні д...ва. До в...ликої ополонки набл...жатися було небе...печно.



 






27 листопада 2020р.Урок української мови. Тема: Склад. Правила переносу слів. Запишіть тему в зошит.

Розгорніть підручник на стор. 105. вправа 211. Записуємо так: Сло-во (2 склади, 2 голосних). Перегляньте відео. 

https://youtu.be/xkgnZi2MHr4


Перечитайте правила на стор.106. виконайте впр.213.


24 листопада 2020р.  Добрий день, діти! Сьогоднішнє домашє завдання: правила на стор 103(вивчити), виконати впр. 206.

25 листопада 2020р. Урок української мови. Тема: Тренувальні вправи.  Виконати вправи 201, 203, 207. Уважно читайте завдання і зразок.

25 листопада 2020р. Урок української  літератури. Тема: Галина Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії".Читаємо і переказуємо стор. 92-100. Далі можете читать до кінця.

Можете знайти аудіокнигу.

26 листопада 2020р. Урок української мови. Тема: Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ. Тренувальні вправи. 

Завдання: 1. Повторити правили на стор. 103,104.

                   2. Виконати впр. 208 (усно), впр. 209 (письмово, за зразком).

4 комментария: